farfarstoppsncka.blogg.se

~ tankar, minnen, känslor och reflektioner~trädgård och husdjur~ME CFS den kroniska sjukdomen jag lever med

Det händer inte mycket, men något händer ibland

Kategori: Handarbete

 
Har virkat lite enkla korgar 😃
Googlade lite olika beskrivningar men frivirkade istället dessa två. Bara fasta maskor i ett skönt bomullsgarn. Så bra när man kan ligga ned och ha kuddar till stöd för nacke, armar och axlar när man skapar med garn och virknål 😃
 Använder dem till att ha mina virk- och stickprojekt i. 
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2019-03-16 | 10:59:41

    Så fina, så skönt när kroppen är lite tillåtande💗 även om jag förstår att det är kämpigt att få till energi så det räcker. Styrkekram 🤗 Lisa

  • Anonym säger:
    2019-03-16 | 11:00:07

    Så fina, så skönt när kroppen är lite tillåtande💗 även om jag förstår att det är kämpigt att få till energi så det räcker. Styrkekram 🤗 Lisa

    Svar: Det är svårt att inte pressa sig för att virka lika fort som förr 😊 Kämpar med att tänka att ”det får ta den tid det tar”. Sen att jag dessutom tycker att det är roligt, gör ju inte saken lättare 😅🤔
    Farfars toppsnäcka

Kommentera inlägget här: