farfarstoppsncka.blogg.se

~ tankar, minnen, känslor och reflektioner~trädgård och husdjur~ME CFS den kroniska sjukdomen jag lever med

Lycka är att ha underbara vänner och familj

Kategori: Allmänt

Som ni säkert förstått kämpar jag med att hålla humöret uppe, så att säga. Då är det verkligen underbart med vänner som oväntat kommer förbi med hemlagad mat till oss en eftermiddag. Senare samma kväll ringer ett blomsterbud och vill leverera blommor.

Dagen efter kommer syster med familj och förgyller vår tillvaro. Dessutom kom hyresvärden förbi med en bukett. 

Så trött, men alldeles varm om hjärtat, ligger jag här i min säng och tänker lättare tankar igen. Så nu fortsätter jag återhämta mig och tar tag i vardagen igen efter helgerna.

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2017-12-24 | 21:12:21

    Glad för din och familjens skull
    ❤️♥️❤️ Kram Lisali

    Svar: ❤️🤗
    Farfars toppsnäcka

Kommentera inlägget här: